četrtek, 18. marec 2010

ZAKAJ TE LJUBIM???

*nasmeh za v Louvre dobim, ko vidim TEBE*
*najini trenutki so lepi, ker se IMAVA rada*
*v mojem objemu se izgubiš, ker TE rad močno objamem*
*vedno te tesno OBJAMEM, ko se zagledava*
*raje sem s tabo kot s komerkoli, ker mi pomeniš NAJVEČ*
*SAMA mi pokažeš, kako naj se te dotikam*
*urejen sem, ker vem, da ti je tako lepše ob MENI*
*smejim se, ker imam ob sebi ANGELA*
*veliko se naučim od TEBE*
*resen sem, ker to pričakujem tudi od TEBE*
*pustim ti, da se zabavaš po svoje, ker ti ZAUPAM*
*poln presenečenj sem, ker mi je všeč TVOJ odziv na to*
*potrpežljiv sem, ker vem da SI vredna tega*
*ti mi pomagaš, da sem še bolj KOMUNIKATIVEN*
*zelo se trudim, da si zapomnim, kaj ti je VŠEČ*
*DIŠIM, ker vem, da ti je to všeč*
*OPTIMIST sem, ker mi daješ možnost, da to sem*
*RAD TE IMAM takšno kot si – ker si taka SUPER*
*ko me rabiš, sem ob tebi, ker tudi jaz RABIM tebe*
*tudi ti si zame edinstvena in POPLNA*
*SPOŠTUJEM te, ker nimam razloga, da te nebi*
*milijon in eno stvar zate naredim zato, ker si to ZASLUŽIŠ*
*nežen in prijazen sem, ker te nočem PRIZADETI*
*ne derem se, ker to ne prinese nič dobrega*
*ne kregam se, ker je to GRDO*
*tudi jaz se VIDIM v prihodnosti le s tabo*
*GLOBOK pogled imam, ker gledam globoko osebo*
*RES si mi spremenila življenje*
*s tabo se pogovarjam pozno v noč, ker ne morem biti ob tebi*
*RAD te crkljam, zato tam tudi najlaže zaspiš*
*res te obožujem in bi rad s teboj preživel vse ŽIVLJENJE*
*nikoli nisi * TEČNA ali NESRAMNA, vse pride z razlogom*
*PRIJETNO mi je, ko te držim za roko*
*koliko mi pomeniš ti povem, ker ŽELIM, da to veš*
*življenje LJUBIM zaradi tebe veliko bolj*
*trudim se, da ti dajem varnost*
*zmasiram te, da bi se SPROŠČALA*
*ROMANTIČEN sem, ker si me tega naučila*
*lep in simpatičen sem, ker tako PRAVIŠ ti*
*SKRBIM zate, ker hočem da ti je lepo*
*rad te imam in te BOM vedno imel*
*po najboljših močeh se trudim, da te spravim v dobro voljo in te nasmejim v težkih trenutkih*
*pri odločitvah te podpiram, ker so vedno korektne in PAMETNE ter logične*
*v življenju si mi NAJPOMEMBNJŠA oseba, to se trudim kazati*
*vedno se trudim, da ti pomagam, saj je to začetek SKUPNEGA življenja*
*z menoj ti je vedno lepo, ker veš, da je lepo tudi meni*
*znam se ti PRILAGODITI, ker bi zate storil vse*
*tvoje MNENJE mi veliko pomeni, ker si del mene*
*s tvojimi prijatelji se razumem, ker si izbiraš prave*
*spoštujem te in ponosno te pokažem pred svojimi PRIJATELJI, ker se nimam česa sramovati*

LJUBIM TE <3

2 komentarja:

Romanca* pravi ...

o hvala za vse podkrepitve mojih trditev :)
<3 ljubim te <3

Pirman pravi ...

Ups sm mogu mal popravt, k mi je vse pobrklal :p

<3 sei veš, da te js še bolj LJUBIM <3