petek, 15. januar 2010

I don`t know!!!

Nekak sm se odloču, da na mojmu blogcu ne bojo več sam amaterske slikce in pa eni čudni sestavki, ampak da bom zdei tut kei kr tko napisu...

Mogoče za oment je na primer to, da sem 6.1.2010 končn spacou izpit za avto yeah=D sm veseu ja dejansko sm. In dones sm se pelu do Ljubljane. Užitek mi je vozt.

V bistvu mi tole lih ne gre od rok... sploh nevem kaj nei pišem... kk se počutm??? pa zdle ka pa vem... mam stalen problem, da teško opisiujem moja počutja... to je teško opisat... pač se počutim o.O



Kot usak dan sm se tut dans pogovarju z mojo ljubo najdražjo Romano. Lepo se je bilo pogovarjat... pa sei u bistvu se usak dan podobn menva, ampak je usak dan drgač in dons mi je blo še posebi ušeč, pa ne uprašte me zakaj. ker nevem, pač, nevem. Tudi nevem zakaj jo imam rad, ampak jo imam, ker pač je... je neki čist posebnga zame. Je vrjetn edina stvar, ki jo imam raje, kot spanje. Me vprašate zakaj??? Sedaj vam lahko dogovorim: Ko spim, mi včasih misli oz. sanje uidejo tudi k Romani... Ko pa sem z Romano mi misli nikoli ne uidejo k spanju. Torej ko sem z njo sem z njo 100%.

Nevem zaka sm to pisu, zdle... nevem kk sm tole napisu zdle... pa mi je tut useen... zakaj??? zato ker sem napisu!!! teško razumete kaj sm pisu in zakaj sm pisu??? kr uprašte se ZAKAJ?!?!


To je darilo moje ljubezni meni za 1 leto zveze<3

Ni komentarjev: