sreda, 23. april 2008

23. 4. 2008 --------> Krvodajalska akcija

Stojim sredi hodnika,
značilen vonj po bolnišnici,
vidim šest vrat,
toda katera so prava???
"Prva vrata desno",
reče sestra in mi maha s prstom.
odpravim se tja in oddam svoje podatke.
Obravnavali so me - kot zločince.
Naslednja vrata... prazna soba,
le list papirja in pisalo na klopi - anketa.
Tretja vrata... zmerijo pritisk - vse OK.
Četrta vrata... "kadiš, piješ, se drogiraš?"
me zaslišujejo... odgovor vedno enak--> NE!!!
Peta vrata... uležem se.
Dohtar privleče iglo in mi jo zabode v žilo.
Gledam kako rdeča tekočina lepo kaplja v vrečko.
Na vrečki meni popolnoma neznani podatki...
Raje se ozrem v bel strop in zrem v belo luč.
Pretok končan..."vstan pa pejt jest!"
In grem. Čaj, dve klobasi in kava.
Ali bi sploh jedel? Zakaj pa ne...


Občutki: fenomenalni - naredil nekai dobrega za druge.

Ni komentarjev: